Sanbikiya Cafe 山疋屋カフェ

カテゴリー │カフェのブログ

Jeff's Blog ジェフのブログ
Sanbikiya Cafe 山疋屋カフェ
Last Sunday, I went out to visit Sanbikiya Cafe with a friend. この間の日曜日、お友達と山疋屋カフェに行ってきました。

Sanbikiya Cafe is located in the mountains of Haruno Town, along the Mount Akiha entrance road. 山疋屋カフェは春野町の山中、秋葉山表参道沿いにあります。

It's a refreshing ride out there, along the Keta River road ... with lots of lush greens to see this time of year. けた川沿いを行くそこまでのドライブは、この季節の美しい緑が楽しめるとても清々しいものでした。

The cafe is in a renovated, traditional style building and looks completely new. こちらのカフェは改築されてあり、古風な様式ながら、完全な新築に見えました。

Although it's been open for about two years, this was my first trip to Sanbikiya Cafe. こちらの山疋屋カフェは開店から2年が経ちますが、今回初めて伺いました。

I sampled their ginger ice cream and citrus cheesecake ... and of course the coffee. 私はジンジャーアイスクリームと柑橘系のチーズケーキ…そしてもちろんコーヒーを味見しました。

All good! どれも美味しい!

There's also a food menu but I didn't try anything as it was late afternoon. 今回は夕方遅くに行ったので、試しませんでしたが、こちらには食事メニューもありました。

But I'll be back again for lunch! いつかランチに行くぞ!
Sanbikiya Cafe 山疋屋カフェ
While I was at the cafe, I shot a short video of two Monkiageha Butterflies dancing around a bush. カフェでまったりしながら、二頭のモンキアゲハが草むらをダンスするのを撮影しました。

It looked a little romantic ... have a look at the video below. ちょっとロマンチックですよ…下のビデオを見てみてね。

http://sanbikiya.webcrow.jp/



⬇︎よろしければ、他のブログも是非ご覧ください!
PoPBunka! 英会話 浜松市 BLOG

⬇︎私たちのホームページはこちらです!
PoPBunka! 英会話 浜松市 ホームページ



同じカテゴリー(カフェのブログ)の記事
Hanchar's ハンチャーズ
Hanchar's ハンチャーズ(2021-06-23 19:23)

hygge ヒュッゲ
hygge ヒュッゲ(2020-11-18 16:38)

Reandy リアンディ
Reandy リアンディ(2020-05-08 20:42)


 
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
Sanbikiya Cafe 山疋屋カフェ
    コメント(0)