Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ

カテゴリー │Jeffのブログミニベロのブログ

Jeff's Blog ジェフのブログ
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
Yesterday was a national holiday in Japan so six PoPBunka! people went for a minivelo cycing tour. 日本では祝日だった昨日、6人のポップブンカ生とミニベロサイクリングに出掛けました。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
The weather was beautiful when we left our office in Hamamatsu City and rode east. スクールを出た時には快晴のお天気。僕たちは東へと向かいました。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
Our goal was to arrive at the top of the famous tea mountain in Kakegawa called Awagadake. 僕たちの目的地は掛川にある粟ヶ岳と呼ばれる有名な茶山の頂上でした。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
After 48km of pedaling and 600m of vertical ascent we arrived at the top of the mountain ... hard work! 48kmペダルを漕ぐと、地上600mの山の頂上に到着…めっちゃ大変でした!
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
The cafe building at the top is relatively new and has a modern minimal design. 頂上にあるカフェは比較的新しい建物で、モダンですっきりとしたデザイン。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
The interior is also interesting and the deck area has a gorgeous view of western Shizuoka Prefecture. インテリアもいい感じで、デッキからは静岡県西部が見渡せるゴージャスな眺めが臨めます。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
A statue of a monk looks out over Shizuoka Airport and a large cow made of grass welcomes people arriving at the top. 静岡空港を見渡す僧侶の像と草で作られた大きな牛が、到着する人々を出迎えています。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
We ate lunch on top and I had a bowl of green tea too. 頂上でランチをして、僕はお抹茶も一服いただきました。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
On the way back to Kakegawa we stopped in to try the local craft beer made by Kakegawa Farm Brewing. 掛川に戻る途中、僕たちはカケガワファームブルーイングが製造する地元のクラフトビールを試飲しに行きました。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
There are actually two different places to drink the KFB beer downtown and we stopped at the 'BUCKET HERE & CORNER' bar. 街中にはカケガワファームブルーイングのビールが飲める場所が2箇所あり、僕たちはバケツヒアというバーに寄ってみました。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
We sampled some of the beers and then walked over to Kakegawa Station to catch the local train home. 僕たちはいくつかのビールを試飲した後、掛川駅まで歩きました。家まで電車で帰るために。
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
In total we rode about 68km and had a very fun time! 今日走ったのは合計68キロ、とても楽しい一日でした!

Thanks all for coming and we'll be going again soon! 参加してくださったみなさん、ありがとう。またすぐに行きましょうね!
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
Below you can find info about Mount Awagadake ... a worthwhile place to visit! 粟ヶ岳の場所はこちらです…訪れる価値ありですよ!

https://www.city.kakegawa.shizuoka.jp/kanko/spot-list/12456.html
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
⬇︎よろしければ、他のブログも是非ご覧ください!
PoPBunka! 英会話 浜松市 BLOG

⬇︎私たちのホームページはこちらです!
PoPBunka! 英会話 浜松市 ホームページ



同じカテゴリー(Jeffのブログ)の記事
Tomoe Public Bath 巴湯
Tomoe Public Bath 巴湯(2022-03-21 20:13)


 
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
Awagadake Minivelo 粟ヶ岳ミニベロ
    コメント(0)