Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ

カテゴリー │Jeffのブログミニベロのブログ

Jeff's Blog ジェフのブログ
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
Yesterday we held another PoPBunka! minivelo cycling event ... this time to the Atsumi Peninsula. 昨日はまた、PoPBunka!のミニヴェロサイクリングに出かけました。今回は、渥美半島まで。
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
Luckily, the rainy weather forecast wasn't true and we enjoyed overcast skies only all day. ラッキーなことに、雨の予報も外れて、一日中いいお天気を堪能しました。

The ride west along the Pacific Ocean bicycle route was beautiful ... so many surfers in the water yesterday! 太平洋東側に伸びる自転車道はきれいでした…そのため、昨日は多くのサーファー達も見かけました。
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
From the high road around the Irago View Hotel, we could see Kami Island in Ise Bay ... this is the island made famous in Yukio Mishima's novel 'Shiosai'. 伊良湖ビューホテル周辺の公道からは、伊勢湾の神島も見えました。三島由紀夫の小説、『潮騒』で有名になった島です。

For lunch we stopped in at one of the seafood restaurants in the Cape Irago park area. お昼には、伊良湖岬公園付近にある、シーフードレストランに立ち寄りました。
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
The large-sized BBQ clams are famous here and lunch was delicious, healthy, and satisfying. おお振りなハマグリの浜焼きがここでは有名で、お昼はとっても美味しくて、健康的で、そして大満足でした。

After lunch we rode around the west side of Cape Irago to see the local lighthouse and Ise Bay. 昼食後には伊良湖岬の東側を、灯台と伊勢湾が見えるところまで進みました。
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
Foe dessert we stopping in at a locally-famous gelato place called 'Baroque' and I ordered a double scoop cone. おやつには、地元で有名なジェラートのお店、バロックさんに。そしてダブルスクープコーンをお願いしました。
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
In total we rode 49.5km ... a little farther than originally planned but it was very fun! 今回は全部で 49.5kmを走破。もともとの予定よりちょっと長くはなりましたが、とっても楽しかったです!参加してくださった皆さん、ありがとうございました。

Thanks riders for coming and let's go again soon! また行きましょうね!
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
⬇︎よろしければ、他のブログも是非ご覧ください!
PoPBunka! 英会話 浜松市 BLOG

⬇︎私たちのホームページはこちらです!
PoPBunka! 英会話 浜松市 ホームページ



同じカテゴリー(Jeffのブログ)の記事
Tomoe Public Bath 巴湯
Tomoe Public Bath 巴湯(2022-03-21 20:13)


 
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
Large Clam Minivelo 大アサリミニベロ
    コメント(0)