Main Attraction メインの見せ物

カテゴリー

Jeff's Blog ジェフのブログ
Main Attraction メインの見せ物
There’s a beautiful potted cherry tree just around the corner from PoPBunka! English School.
PoPBunka!英会話スクールのすぐそばに、鉢植えの綺麗な桜の木があります。

It's an early blooming 'Kawazuzakura' type that explodes with colour in early March.
三月初旬に色鮮やかな花をつける、早咲きの河津桜です。

This tree is absolutely spectacular to look at this time of year.
この時期には本当に華やかな花を見せてくれます。

I brought my camera over to the parking lot and took some pictures of the tree today.
僕はその駐車場までカメラを持って行って、何枚か写真を撮ってきました。

A grandfather and grandson were having a look too.
一人のおじいちゃんと、そのお孫さんも見ていました。

The whole time I was there, the little boy wouldn't stop staring at me ... guess I was the main attraction.
僕がそこにいる間ずっと、その子は僕をじぃっと見てたんだよね…僕の方がメインの見せ物になっちゃったかな。
Main Attraction メインの見せ物
⬇︎よろしければ、他のブログも是非ご覧ください!
PoPBunka! 英会話 浜松市 BLOG

⬇︎私たちのホームページはこちらです!
PoPBunka! 英会話 浜松市 ホームページ




 
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
Main Attraction メインの見せ物
    コメント(0)