Bali Attack! バリの攻撃!

カテゴリー

Yu was attacked by monkeys yesterday.
優は、昨日、猿に攻撃されてしまいました。

Two separate times.
二回に分けてね。

The first time was at a turtle sanctuary.
最初のは、亀の生息域で。

Two monkeys grabbed her hair.
二匹の猿が優の髪の毛を掴んだんです。

Maybe they like it.
猿は髪を掴むのが好きだったんでしょう。

I came to the rescue!
僕は、髪を捕まれているところを、
助けに入ったんだよ!

You can see one of the bad monkeys below.
下の写真で、一匹悪いのがいるのがわかるでしょう?

Maybe he is proud of his behavior.
多分、この猿は、自分の振る舞いに関して、自慢に思っているでしょう。

Bali Attack! バリの攻撃!

The second attack happened at a very famous temple in south Bali.
二回目に遭った攻撃は、バリ島の南方にある、とっても有名なじいんで起こりました。

There are many wild monkeys around the temple and they often steal from tourists.
寺院のまわりにはたくさんの野性の猿がいて、しょっちゅう観光客から何かひったくってしまうんです。

I was taking her picture at the time so I captured the moment!
僕は、そのとき、優の写真を撮っていて、その猿のひったくりの瞬間を捉えたんです!

Good job Jeff!
凄い、よくがんばりました、ジェフ!

Yu was not happy and doesn't like Bali anymore.
優はそれが面白くなくて、バリがもう好きじゃないです。
Bali Attack! バリの攻撃!
Bali Attack! バリの攻撃!
Bali Attack! バリの攻撃!




 

削除
Bali Attack! バリの攻撃!