Shaker Coffee

カテゴリー

A student at PoPBunka! mentioned shaker coffee a few weeks ago.
PoPBunka!のある生徒の方が、数週間前、シェイカーコーヒーについて言及しました。

I think I have perfected the technique for making shaker coffee.
シェイカーコーヒーのテクニックを完成させてしまったように思います。

I have been practicing and refining my skills.
練習して、腕を磨いているんです。

Maybe now I can make it quite well.
多分、今では、かなり上手に作れる。

Straight coffee makes the most bubbly foam on top.
ストレートコーヒーでは、上の方にできる泡がもっとも多くなるんです。

Add sugar and there are fewer bubbles and foam.
砂糖を加えると、泡立ちが少なくなるんです。

It looks like a mini stout beer doesn't it?
シュタウトビールみたいにみえるでしょう?

It has a much lighter taste than regular espresso.
通常のエスプレッソコーヒーよりもずっと軽いんです。

Great for summer! Please come and try!
夏にとてもよく合うよ!どうぞ、スクールに遊びにきて飲んでみて下さい!
popbunka,英会話,英会話,コーヒー




 
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

削除
Shaker Coffee
    コメント(0)